Kızlarrrr merhaba son haftalar artık doğumu kolaylaştırmak için neler önerirsiniz 🙊
Mihri23 benim sezeryan olduğu için bu fikrim yok 😁
Mutlu12 Allah yardımcınız olsun sizin de 🙏 doğumun her şekli zor ve meşakkatli ☺️
37+2 bende şuracıkta bekliyeyim 🙈
Fasulyeninannesiii isminize de bayıldım 🙊❤️
Mihri23 bebisimin ilk kalp atisini dinledigimde fasulye kadardi da 🙈
Fasulyeninannesiii 🤣🤣🤣