Selam merhaba kızlar 3 buçuk yıllık evliyim ilk defa hamile kaldım çok korkuyorum son adet tarihim 16 kasım 18 aralıkta hamile olduğumu öğrendim kan testi yaptırım 18 Aralık da ilk kan değerim 97 1 gün sonra 19 aralıkta 145 21 Aralık 367 23 Aralık 764 artışlarım düzenliydi bu gün doktor kontrolüne gittim normalde 7+3 olmam lazım ama kese 5+4 gözüküyor doktor haftaya tekrar gel kalp atışlarına bakalım dedi kafaya çok taktım morelim bozuldu başına böyle gelen ve bebeişini kucağına alan var mı