Herkese merhaba, 31+2’de doktorumun yazdığı Rhogam marka kan uyuşmazlığı iğnesini vurdurdum. Deneyimlerimi paylaşmak istedim. Çünkü en ufak bir soru işaretinde soluğu ben de burada alan bir anne adayıyım.
Kesinlikle korktuğum kadar olmadı. İğne normal şırıngalara nazaran daha minimaldi. İlacın hep yaktığına yönelik yazılar okumuştum. Asla yanma olmadı. Bir 15 dk bekleyip hastaneden ayrıldım. ☺️