Merhaba
Cidemirci merhaba benim arkadaşım ona ve Kenan beye gdiyordu ve sezeryanınında selime hanım yaptı çok memnundu bende Kenan beye gidiyorm çok ilgili ve bilgili bi doktor ayrıca hastanenin sahibi ve başhekimi o hastanenin bütün kadın doğumcuları çok iyidir içiniz rahat olsun ☺️