Merhaba
Doktor 3 aydan sonra devit, decavit ve gyno tardyferon verdi. Bunlar hamilelikte kullanılan vitamin folıkasit Demir gibi takviye hapları ama insanda soru işareti oluyor. Eskiden ilaç gibi bir durum yoktu. Şimdi her an ilaçlarla yaşıyoruz. Şimdi zararı olmasada çocukta ilerki yıllarda sorun olup olmayacağı ne malum ? Kafamda deli sorular 🙄