Mrb hanımlar 8+3 haftalık sağlık ocağına gittim gebelik kaydı için ordada kan alindi beta değerine bakıldı 500000 cikti hemşire ikiz gebelik olma ihtimalinin olabileceğini söyledi ikiz gebelik kaçıncı haftada belli oluyor bilgisi olan veya benim gibi olan var mı?