Arkadaşlar 3 hafta sonra detaylı ultrason var bugüne kadar hep Yozgat Bozok araştırma hastanesine gidiyordum 16 haftam bitmek üzere şimdilik bir sıkıntı yok çok şükür memnundum doktordan ama dün eltim detaylıya girdi doktorlar ters davrandı hiç ilgilenmedi bir sürü sıkıntı yaşadı hiç memnun kalmadı devlette detaylı yaptırıp memnun kalan var yoksa detaylı için özel mi daha iyi bir de detaylı çok mu önemli detaylı yaptırmasak olur mu