ipekveannesi Nur_arkn son 12 gün artık kızıma kavuşmak istiyorum kucağımda olsun istiyorum sanki hiç doğuramayacak gibi hissediyorum 😐😒
Enise52 Nur_arkn Allah'ım hepimize yardım etsin benimde son 18 gün papatya çayı falan içmeye başladım artık inşallah faydası olur 🥰
810473 Benimde 26gun kaldı tabkıde tedırgınlık var 2cocuk dogurmama ragmen malesf hormonlrdan olsa gerek korkuyoruz yanı 🤷🏻♀️🙈 rabbm saglıcakla kucagımza almayı nasıp etsın 🤲🏻
Biyologhanim Benimde son 18 gün yazıyor. Çok heyecanlıyım sancı nasıl bi şey acaba yapabilicek miyim hangi gün gelicek diye düşünmekten uyuyamıyorum 😂
Biyologhanim Kasıklarımda ve çatımda ağrım oluyo ama sancı değil di mi ? Nst ye 3 kere girdim haftada 1 defa olmak kaydıyla hiç bişey çıkmadı sancım gelince bu ağrılarımdan nasıl ayırt edicem 🙈
Limonlusu Biyologhanim valla bende ayırt edemiyorum kasıklarımda sürekli bir ağrı var ama öyle büyük bir ağrı değil hafif bir ağrı çok nadirde olsa sağ kaşıktan bacağa vuran topallatacak derece ağrım olduğu oluyor ama bunlar nst sırasında yoktu 😊
810473 Biyologhanim cnm merak etme gercek sancıda hem yatıp dınlenmekle gecmıyor ve dakıka tutarsan eger 5dk ya ındı mı gıdıcksn hastaneye yanı yalancı sancılarla karıstırılıyor genelde
ShrBkr Son 19 benimde 37+2 yiz ama bebeğim ters hala büyük ihtimalle sezeryan olucam kafam karışık çok duygularım değişik off of anne olmak çok zormuş 😊