Merhabalar.Ben spinalle ikizlerimi dünyaya getirdim ve öyle korkulacak bir şey olduğunu düşünmüyorum gayet rahat geçmişti doğumum.Normalde çok korkan biriyim çokta canım tatlıdır.Ama hiç korktuğum gibi olmadı spinal bence rahat bir ameliyat şekli.Bebeklerini görmek ve ameliyat anında kendinde olmak daha iyi hissettirecek beni diye düşünüp spinalle yapmak istedim.