deletedmom150 Günaydın arkadaşlar. Benim bir sorum olucaktı. Gebelikte kansızlığa ilaç dışında neler yapıyorsunuz
Zeyk deletedmom150 ilacsiz kan degerlerinizi yükseltmeniz çok zor pekmez içeriğinde şeker olduğu için fazlazi zaten zararlı. Normal bir zamanda bir tık iyi gelsede hamilelikte vücudun iki kat kan pompalayacagi için pekmez yeterli değildir. Ki yeterli kan yoksa doğum öncesinde serumla damar yoluyla kan takviseyi yapılır bu ilaç kullanımından daha zor bir seçim olur ve mecbur kalırsınız..
Cnsmsl Zeyk merhaba birsey soracağım neden damar yolu ile kan almak daha zor açıklayabilir misiniz benim aylardır düzelmiyor haftaya damardan verecekler sakıncalı durumları var mı acaba ?
Ftszgn Bana doktorum kab hapi ile olmaz dedi biraktirdi, 1ay icerisinde yaş kara uzun,tahin pekmez,tarhana corbasi,kirmizi et ile normal değerlere döndürdüm 😇 dışarıdan hic bisey yemedim hazır bisey yemedim
Zeyk Cnsmsl sakıncalı bir durumu elbette yoktur ama o duruma gelmemek icin önlem alınabilir ilaç kullanılıp. Çünkü kan değerleri doğuma uygun değilse yeterli kan yoksa vücutta doğuma alınmadan kan takviyesi yapılır. Yani önlem alacağız yeterli olunmayan durumlar da alternatifleri kullanacağız değil mi sizin sanıyorum ki ilaç kullanmanıza rağmen duzelmemis değerleriniz ve çözüm olarak takviye yapılacak.
Cnsmsl Zeyk Evet maalesef iki kez ilacım değişti son ilacımı sabah akşam kullanıyorum sabahları pekmez içiyorum kuru üzüm yeşillik herşeyi demedim ama kanım hep 8 Demir’im ise 7 haftaya kadar yine artış olmazsa damar yolundan verilecek
Zeyk Cnsmsl cok cok geçmiş olsun insallah atlatırsınız. Pekmezin halk arasında faydası konuşuluyor ama oda çözüm değil ilaçla birlikte bol bol kırmızı et tüketin. Hafta da bir de doktorunuz önerirse ciğer yemenizi öneririm. Benim eşim doktor bu arada onun bana söyledikleri ve benim uyguladıklarım bunlar yanlış anlamayın ben saglıkçı değilim bilemem sadece eşime soruyorum bu tip durumları