Günaydın hanımlar bu sabah sehirdisina çıkmak için saat gece 3 buçuktan beridir uyanığım ve ilkin ucak yolculuğu şimdi de otobüs yolculuğu yapıyoruz. Uyandigimdan beridir bebiş durmadan hareket ediyor tekme atıyor kıpır kıpır. Gebeligimin 19+1 haftasindayim. Ilk gebeligim. Yaklasik 2 haftadir hareketlerini hissediyordum ama ilk defa bugün uyandigimdan beridir hic durmadı diyebilirim hem hoşuma gidiyo hem de acaba bi sıkıntı mi var diye tedirgin oluyorum bi fikriniz var mi acaba? Herkes hareketlerini hissedemiyorum diye endiseleniyor ben de aşırı hareketli diye 🙄😅