Deletedmom_9 4+2 de keseyi gördük biz adet günüm bir gün geçmişti test yaptım cıktı. 2 gün sonra çağırdı doktorum kan da vermedim. Gittiğimde kesemizi görmüstük çok şükür. Şimdi de 12+4 üz. Basından beri hiç midemle ilgili sorun yaşamadım şimdilik herşey güzel. Göğüs hassasiyeti ve damarlaşması var sadece o kadar ☺️