Sedakarakose Dün hastaneye gittik 32+5 günlüğüz . Şu ana kadar hiç sorun yokken dün doktor karın çevresi geriden geliyor 1 hafta sonra tekrar bakacağız dedi . Bu durumu yaşayıp sorun olan var mı . Bide bebek hala ters duruyor döner mi sizce 🙄
Ececik07 Sedakarakose ne kadar geriden geliyor? Sebebi neymiş? Benim de öyleydi burada okudum sürekli kaşar peyniri nesquikli süt içtim daha dün gitmiştim toparlamışım Allah’a şükür gününü yakalamış.
shsn Sedakarakose allahn iznyle döner normale. 3haftaya kdr problem yaratmıyor dye bliyorm. Benm bebeğmnde baş çevresi 2 hafta geriden geliyordu ve benm bebeğmde tersti doktor minnak bir bebek dedi ve gerçekten minnak bir bebek geldi kucğma. Gayet sağlklı. İçimi ferah tut canım
Seymanur0707 Sedakarakose 2 haftaya kadar normal canım benimde bi hafta gerideydi doğum yaptım bi sıkıntı yok şükür bide ultrason ölçümleri çok sağlıklı gerçek sonuçlar vermiyor dönmeye gelince 1 günde bile dönebilir daha haftan erken
kayrahazalayaz Sedakarakose benimde 30. Haftaya kadar sıkıntı yoktu 30 dan sonra gerileme başaladı 35. Haftada karın çevresi 32 çıkıyor boyuda 36 hafta uyumlu
Sedakarakose Ececik07 1 hafta geriden geliyormuş . Banada badem ceviz balık tavuk et gibi şeyler çok ye dedi . Pazartesi tekrar gel dedi . Umarım normala döner
Sedakarakose shsn ay Allah razı olsun valla ya . Dünden beri ister istemez aklına takiliyor insanın. Umarım sorun olmadan bitiririz bu süreci 😊
Sedakarakose Seymanur0707 herkes bu haftaya kadar çoktan dönmesi lazımdı artık dönmez gibi yorumlar yapınca merak ediyor insan . İlk hamileliğim normal istiyorum . İnşallah dediğin gibi döner canım 😊
shsn Sedakarakose takılmazmı annesin ve evladın iyi olsun istiyorsnçok iyi anlıyorm. Tek tavsyem sana içini hep ferah tut allaha sığın emn ol bebiş senn ruh halnden çok etkileniyor. Benim hamilelğm sessiz sakin geçti ve hep knştm şimdi benm cadı ses yükseldimi huzursz oluyor ben knuşaym saatlerce bakıyor sessizlği seviyor ne olrsa olsn rabbne sığın ve bebeğnle harika zaman geçir