Alcanip Merhabala arkadaşlar, bana önerebileceğiniz bir çatlak kremi yada yağı varmı acaba etki eden ama, benim aklımda bio oil var kullanan erkinisini gören var mı
Bernaszn Alcanip ben bio oil kullanıyorum 29+4 oldum henüz çatlamam olmadı kokusu falan da benim hoşuma gitti sabah akşam düzenli sürüyorum
MelisakayA Alcanip ben 12 haftalık hamileyim şimdiden hindistan cevizi yağı kullanmaya başladım 16. Haftadan sonra bio oil düşünüyorum veya lierac
Gulsahim Bol su içmek cildi nemli tuttuğu için çatlak olmazmış ama sürekli kazanılması gereken bir alışkanlık sa. bide genetik sanırım biraz.Fakat bu ihtimaller dışında bende kullandım bio oil badem yağı etkisini azda olsa gördüm ilk gebeliğimde çok az oldu çatlak... Bunda bakalım 🤗💓 hayırlısıyla kucağımıza alalım İnş
seda1anne Bende 2 gündür lilerac kullanıyorum, bio oil de doğumdan sonra kullanıcam çatlaklarım olursa .