busraturan merhaba, kan tahlillerinde triot 3’ün üzerinde olduğunu söyledi doktor. normal değeri 4 falan fakat hamilelerde 2,5 üzerinde olmaması gerekiyormuş. böyle bir durumla karşılaşan var mı acaba aranızda? ne yaptınız?
Sltnbl busraturan evet ben karşılaştım endokrine yönlemdirdiker ilaç kullanıyorum düzenli alınca düştü 1 ayda ilaca devam ediyorum
Uykucusirine busraturan canım benim degerim 6.77ydi kadin doğum hemen dahiliyeye yonlendirdi beni ve hergun ilaç içiyorum
Gizemgizem busraturan benim 2.6 ydi en son doktoruma danistim 3bucugun ustunde degilse hic bisey yok diyip kagini verdi direk bana baska bir hastanede doktora sordum oda aynini söyledi
busraturan Sltnbl yani benim değerim çok yüksek değil normale göre sınırlar içerisinde hatta ama doktor yüksek dediği için endişelendim açıkçası. bi endokrine gitmem gerekir mi yine de.. senin değerin kaçtı?
Sltnbl busraturan 3.05 çıkmıştı benim hamilelikte 2.5 üstünde olması risk taşıyormuş bi görün istersen canım