Ben 8. Haftada merdivenlerden düşmüştüm, dizim kanadı pansuman yaptım bekledim ağrım kanamam akıntım fln olursa hemen gidicektim doktora ama şükür bi şey olmadı şuan 12 haftalığım. Ama sizin haftanız baya ileriymiş gidin doktora yine içiniz rahat etsin