EsraDeniz24 Merhabalar mide yanması ve bulantı cekiyorum ama akşamları yatırmıyor gaviscon içiyorum başka tavsiyesi olan var mı acaba 🙏🏻🙏🏻 25+4 haftalığım , 24 haftadan sonrA başladı da 😣
Amintfk1 EsraDeniz24 bende 32 haftaligim gaviscon iciyorum yanmayi geciriyor ama bulantim oluyor 1 haftadir onu gecirmiyor
Amintfk1 07antdefne gaviscon mide yanmasına iyi gelen şurup bana iyi geliyo ama herkeste aynı etki olmuyo galiba