Selamün aleyküm bu 3. Doğumum sancımın geldiğini en son post açarak söylemiştim fatıma anamızın otunu koyayım mı koymayaöı diye sormuştum çıkarmadım o gün 24 dk da bir sancı başladı 23:00 de. Sonra 21 sonra 18 vs düştü dr üm da bebeği baktır sancı gelince demişti gittiğimde 3,4 cm dendi göndermediler eve, eşim biraz durup yatış işlemlerini tapıp eve döndü otu ve çantaları alıp saat 18:00 de yatış yapıldı 21:30 gibi allahımın izni doğum yaptım demek istediğim dklar ı takip edip otu suya koyun okuyun ve az az 3 er kez için tek rakam olsun bç5 ocakta doğdu dün öğlenden sonra eve geçtik şimdi çok uykum var :)) uyurken biraz kestireyim sorular olursa cevaplarım rabbim tüm hamilelere sabır ve kolay sağlıklı doğumlar nasip etsin Allah’a güvenip sürekli dua edin kuran okuyup dinleyin aha uyandı 😂 ❣️