Bebeğim biraz iri 36 haftalığım 3400. Haftaya istersem çatı muayenesi olacağım doktor eğer çatıda sıkıntı yoksa normal olur dedi ama ben çok korkuyorum normal doğumdan iri olunca biraz. Yırtılma dikiş çok olursa diye. Sezaryen dikişinden daha zor olanlar varmış