19 haftalık olduk. 18 haftaya kadar düzenli olarak kahvaltımı yumurtamı yedim. Çalıştığım için sabah işe getiriyodum. Sonra bi anda bulantılarım kesildi ve bulantılarımla birlikte iştahımda kesildi. Hiç bişey yiyemiyorum sabahları börek yada açma yiyebiliyorum öğlen ve akşam yemek yiyebiliyorum ama sabah aldığım vitaminler o yemeklerde yok. Bide süt içmeye başladım içemiyodum normalde. Ne zaman düzene girer aç kalıcak çocuğum diye geziyorum 😂 🤦🏻♀️Yada Poğaça gibi çocuk doğuracam 😂