Byln Hanımlar merhabalar, ben hafif bir mide yanması dışında gebelik belirtisi yaşamıyorum. 6+3 haftalıgiz şuanda. İkide bir kan sonuclarima bakiyorum emin miyiz diye 🤭 aranızda yaşamayan var mı?
ozgegvn Byln Byln bendede hiç bir belirti yoktu hiç kusmadım hiç midem bulanmadı bile hiç koku hassasiyetim olmadı iştahım normaldi☺️☺️ Belirti olsada hissetsem hamile olduğumu diyodum Herkes çok sanslısın kusmakmı istiyorsun diyordu şimdi 19+1 iz ve bebeğimi hissediyorum (en güzel his ) umarım seninde rahat geçer