Hastaneye sancım var dıye gitmedim.uykumdan uyandığımda akıntım fazla gelmişti normale göre.tedbir amaçlı gıtmek istedim.hastanede 3kez nst ye bağlandım ilk ikisinde düzenli sancı çıktı.ben hiçbişey hissetmiyordum birde. Bunun üzerine serum ve koruma amaçlı iğne vuruldum.3. Nst de geçmişti çıkan sancı.Fakat bende korkuya sebep oldu bu durum. Bu gibi durumları yaşayanlar var mı?