Duamucizem biseyin yok dediler test yaptilar bisey cikmadi zaten hastaneye gidip geldim çok iyidi saglikliydi kan uyusmazligi vardi sadece hem özele hem devlete gidiyodum hic biride demedi igne vurun zaten bilmiyodum hastaneden dondum 5 gun sonra annem ruya gormüstu ben annemdeydim dedi kalk hastaneye gidicez gittik aniden kalbi durmustu 8 saat sanci çektim ben annemdeydim esim istanbuldaydi evimizdeydi oda geldi izin vermedim esim görmedin bebgi kaldirmalarina ama öyle güzel bebek görmemistim maşalah çok guzel boyu hersey ama rabbim daha çok sevdi bizden hayirlisi böyleymis ve rabbim hemen nadip etti yinede cok şukur