Merhaba arkadaşlar 20 haftalık gebeyim ve bir kız çocuğu bekliyoruz hayırlısıyla inşallah. 16-18 hafta kadar bulantılarım çok oldu tam rahatladım derken geğirme problemi çıktı özellikle sabah kalktığımda ve yemekten 1,5 saat sonra falan inanılmaz bir mide gazı oluyor. Bu durumu daha önce yaşanınız veya şuan yaşayan var mı merak ediyorum. :)