Ozgee11 Merhaba arkadaşlar öksürük ve balgam şikayetim artmaya başladi. Doktora gidip ilaç kullanmak istemiyorum ama bı yandan da korkuyorum bebeğim için:( Evde doğal neler yapabilirim geçmesi için. Tavsiyelerinizi bekliyorum