Emellezel Kızlar 37+6 yım bebeğimin suyu azalmıs yarın doktorum suni sancı ile normal doğumu baslatacağız dedi benim sancım açılmam hiç bişeyim yok öyle olupta suniyle normal doğum yapan var mı ??
Limonlusu Emellezel vajinadan propes diye birşey yerleştiriliyor o açıklığı sağlıyor ve sancıları başlatıyor suni ile de sancıları destekliyorlar diye biliyorum canım
Emellezel Limonlusu insallah acılmam olur da normal doğum yaparım o sancıları çekip sonunda sezeryan olmak istemiyorum açıkçası çok heyecanlıyım
Emellezel Duuyguum nasıl geçti korkum sancı falan değil aslında açılmam olmazsa falan diye çok endişeliyim suyum azaldığı için doktorum sancılarını bekleyemeyiz dedi. Bu arada gözünüz aydın allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin 🙏
Duuyguum Emellezel kolay değildi ama üstesinden gelemeyecek kadar da zor değildi 2 de çekmeye başladım ben asıl Doğum sancılarını beş buçukta kucağıma aldım su azlığı iÇin başka dr a gittin mi peki
Emellezel Duuyguum yok hayır ama doktorum gösterdi zaten ayrıntılı sekilde ona güvendiğim için hiç gerek duymadım zaten bende tansiyon sorunuda vardı zehirlenme ihtimaline karsı yine erken olucaktı