Cutie123 Merhaba, hamilelikte çiğ ürünler yemek sakıncalı bakteri açısından. Peki pişirilmiş sushi çeşitlerinden yesek olur mu? Yiyen var mı? Teşekkürler
TwinsmomDA Cutie123 pismiş sushi var mi ki ? Sebzeli Sade olanlar belki ama çiğ balik sanmam. Neyse ki sevemedim 🤢
Agapizoi Cutie123 yengecli olanlari genelde pismis oluyor ama biliyorsun pastorize peynir yemen gerekiyor ayni zamanda ona da dikkat edersen sanmam bi problem olucagini sen yine de hamile oldugunu belirtip iyi pismis ve pastorize peynirli diye belirt istersen
Minik_Hanim Cutie123 ben sushi yedim hamileligimde. Bi zararı olsa uzakdoguda ki kadınlara olurdu diye düşünüyorum.. Ben hamileyken abartmadan herşeyi tükettim. Bebeğimde gayet sağlıklı çok şükür..
RuzgarsMommy Ahh hamile kaldığımı öğrendiğim an özleyeceğim tek şey sushi demiştim ahahhhh bence pişmiş sushi olsa da tehlikeli yine de uzak durmakta fayda var somon ve balık tüket nefsin körelir biras
Tamam Cutie123 ben asla sakatat yemedim ama sushico balık olduğu için ayda 1 yedim.Ebi ten roll ve sake ten roll bu süreçteki favorilerim.Emzirirken de yasak.5 ayda 1 kez yedim,direk süte geçtiği için. Bu arada japonya’da hamilelikte sushi yenilmesiyle ilgili video : https://youtu.be/pRjzq8ufA9Q
Zynp01 Cutie123 pişmiş olanı bnde seviyorum hamileliği öğrenince yemedim ama riske atmadım gerçi düşük yaptım artık yiyebilirim