Bende en az saat 3 4 olması lazım. Öyle uyuyabiliyorum. O da şöyle daha doğrusu uyuya kalıyorum 😐 35+1iz bakalım ne zamana kadar böyke gidecek. Ama bebeğe yansıyan eksi bir yanı olduğunu düşünmüyorum. En fazla doğduğunda alışık olur bu duruma, bizi gece uyutmaz gündüz uyur 😂