Duuyguum Mirayekrs ben aldım canm kolay diyemem ama üstesinden gelinecek bir sancı başka biri kendi sancısıyla oda da ne var ne Yok kırıp atıyordu ben sadece ıkınmaya odaklandım yapabilirim demek en önemlisi
Nurersel Emellezel Emellezel Emellezel merhaba evet şükür bebeğim doğdu normal Doğum Düşünüyorduk ama kalp atışları ve hareketleri azalınca sezeryana aldılar sizde doğum yaptınızmı kurtulmuşsunuzdur inş sizde