ece0311 Herkese iyi akşamlar ben bugün 26+2 vardım çok şükür ama 6 saatdir yürüyünce karnımın sol alt tarafına bir ağrı giriyor oturunca hiç bir ağrı hissetmiyorum, bebeğimde hareketli ondan endişem yok.. aynı şeyi yaşamış olan var mı acaba😫??