H6_ Merhabalar şeker yüklemesi yaptırmıştım sonucum 158 çıkmıştı doktor diyet yazmadı ama dikkat et biraz dedi dikkat edilmezse nasıl bir sonucu olur
AATozarr H6_ Bence başka bir doktora daha görün derim çünkü sınır 140 bir diyet programı uygulayıp düşmezse şayet tedaviye başlanmalı
Fatmanur_yakup17 H6_ canım şeker hastası olma durumu var çok yüksek çıkmış başka doktora gözüküp değerlerini söylemelisin benim 107 olduğum halde doktor şekeri kes demişti
Vega Bende 140 sinir diye biliyorum. Şeker hem senin hem de bebeğin için önemli bir konu ihmal etme derim. Ayrıca açlık şekerin kaç çıkmıştı
H6_ Vega açlık şekerine bakılmadı sadene tok karna 50 gr glikoz içip bakıldı ama ben suyu içmeden önce şekerli şeyler yemiştim onun etkisi var mıdır acaba
Vega H6_ aç gitmeniz gerekirdi. Tabiki etkisi vardır. Ama doktorunuzun bence sizi uyarması gerekirdi aç gelin diye
Nefise87 Şeker yükleme testinde aç olmak gerekmiyor mu? Benim 75 mglık öyle olmuştu aç karna 1.ve 2.saat ölçümleri yapılıyor onun da sınırı 180miş