Elfida1920 anlayamadığım bu çocuğu onlar mı taşıyor yoksa sen mi? Ben eşime bile fikrini sormadım açıkçası.Sen taşıyorsun karnında ve en büyük söz hakkı sende, istemediğin bi isimle çocuğuna yıllarca seslenmek zorunda değilsin. Ya da birileri kırılmasın diye tamam demek zorunda da değilsin. Bana da eşimin ailesi sen ismi koydun ama bi dur bizde düşünelim demişti. Düşünün ama dediğiniz gibi ben ismi koydum istediğiniz kadar düşünebilirsiniz tabi deyip gülmüştüm ve bu son olmuştu.