Elfida1920 oh ne ala taşıyan sen doğuracak büyütecek sen, ismine dahi karar verecek bi başkası. Ama bence eşinde kabahat senin fikrini sormadan emrivaki yapışı onları da gayet tabi heveslendirir. Bi bitmediler isim koydurmaya ve koymaya hevesli egoist insanlar. Ben torunuma adımla hitap etmek istemem ya bi tane yeter her eve bu çok bencilce birşey cidden çıldırıyorum. Bu arada adına harbi çekiyorlar 🤷♀️