adm Canımız annelerimiz, Çekiliş sürecimiz ile ilgili sizi bilgilendirmeyi her zamanki gibi borç biliyoruz. Ekonominin durumu malum o yüzden ödül olarak ürün vermek yerine altın vermeyi tercih ettik. Tam bu sıralarda altın fiyatlarının rekor üzerine rekor kırması da biraz ne bilelim...👻 Happy Mom ve Happy Kids uygulamaları için ortaklaşa düzenlediğimiz çekilişe katılmak için iki koşul öne sürmüştük. Biri Forum üyesi olmak diğeri ise anket formunu eksiksiz doldurmak. 27 Aralık gecesi başlayan katılım süreci 5 Ocak'ta sona erdi. Bu 9 gün içerisinde anket dolduran kullanıcı sayılarımız Happy Kids için 6.652, Happy Mom için ise 9.252 oldu. Yani toplamda 15.904 anket dolduruldu. Tekrar eden katılımları elediğimizde kalan sayı 13.966 oldu. Daha sonra bu yaklaşık 14 bin kişinin email adreslerini forum kullanıcı email adresleri ile eşleştirdik ve ortaya çıkan rakam 8.556 oldu. Yani ilginç bir şekilde 13.966 annemizin 5.410 tanesi Forum'a üye olmamışlar.🤦🏻♀️ Yani katılım için gerekli iki koşuldan birini yerine getirmemişler. Umarız bir sonraki çekilişte tüm annelerimiz koşulların tamamını yerine getirirler çünkü çekilişe katılmanın tek yolu bu. Şimdi anket sorularımız ile ilgili de büyük oyunu görmeyi seven annelerimizden bazı yorumlar geldi. Onlara da açıklık getirelim. Sorduğumuz soruların hiçbirinden bir ticari kazancımız yok. Happy Mom anneleri sayesinden Türkiye'nin en büyük hamilelik ve anne/bebek platformu haline geldik. Elimizde istatistiki veriler elde etmek açısından da müthiş bir fırsat var. Önümüzdeki dönemde özellikle halk sağlığı konusunda akademiye de faydası olacak istatistiksel çalışmalar yapmayı planlıyoruz. Bu çalışmaların sonucunu da önce annelerimizle paylaşmayı düşünüyoruz. İşte Happy Mom annelerinin anket sonuçları. Boş yapma, çekiliş ne zaman onu yaz diye düşünen canımız annelerimiz için de bir bilgilendirme yapalım.😬 Çekilişimizi ya salı akşam ya da çarşamba öğleden sonra yapacağız. Süreç hakkında buradan bilgi vermeye devam edeceğiz.
SabriyeCan adm merhaba üye olup olmadığımızı nereden sorgulayabiliriz peki? Şimdi bu çekiliş iptal mi oldu onu anlamadım ben 🙄☺️🙈
Mrvm005 adm sorun şu ki ben hala mail adresimi kaydedemiyorum. Çunki bir sorun oluştu diyip duruyor ilk günden beri. Ve yaklasik 9 aydir bu platformdayim.
Emk5341 Eğitim kısmındaki üniversite oranının bu kadar yüksek çıkması sadece beni mi sevindirdi 😂😁😁 gurur duyuyorum okuyan-okuyabilen kadınlarla! Hayat herkese maalesef eşit davranmıyor. Ama okuma imkanı olup da bu imkanı değerlendiren kadınlar cansınız 😍😍🌸🌸
Deletedmom138 Emk5341 Okuyorum ama sor nasıl, niye, bende bilmiyorum 😂🙈 Zor oluyor ama hallediyoruz 🙈🥰
Tubina Emk5341 ilk görünce aynı düşünce bendede oluştu:) ama tam tersi çalışma oranı çok düşük çıkmış 🧐
Muhendis_anne_ Emk5341 kesinlikle bende cok sevindim 🥰😊 kizlarimiz okumali kadinlarimiz okumanin hakkini verip kendi ayaklarim ustunde durmali..
Emk5341 Deletedmom138 hamile veya çocukluysanız okumak elbette zordur. Ama imkansız değildir. 😂 Allah yardımcınız olsun inşallah. Rabbim bütsüz geçmeyi nasip etsin 😂
Gulsahzeynep Üye miyim değil miyim anlayamadım. Bu uygulama telefonumda yüklü. Başka me yapmak lazım üye olmak için
NaimeYilmaz Gulsahzeynep Gulsahzeynep şeklinde üyelik oluşturmuşsunuz. Tam olarak bundan bahsediyoruz. 💐
Mervekr Gulsahzeynep Benimde kafam karıştı formu doldurdum üyeliği egilmiyim acaba emin olamadım suan
zynb_ozkn NaimeYilmaz bende bunu merak ediyordum ben de e posta ile happymoma giriş yaptım üye sayılıyor muym
Nilgunn38 NaimeYilmaz çekiliş sonuclari nerde aciklanacak instagramdan mi yapacaksiniz çekilisi HappyMom hesabindan mi
Hzr_7714 Isimli mi kayit olmamiz gerekiyordu uyelik icin. Buraya girebilmek zaten uye olmak değilmidir ? 🤔
Heisenberg zynb_ozkn Tabii ki. Buraya yorum yazabiliyorsanız üyesiniz demektir zaten. Üye olmayanlar konu açma ya da mesaj yazma gibi aktivitelerde bulunamıyor🥰🙏🏻
Merve_278 buraya yani uygulamaya girip post okuyup cevap verebiliyosanız zaten üyesiniz demektir. diğer şartta çekiliş postundaki formu eksiksiz doldurup yollamanızdı. (ki eksik olsa zaten yollamıyor uyarı veriyor). tabi uygulamaya kayıt olurken girdiğiniz e-posta olacak forumdaki sorularda da vardı bu. yani şöyle bu uygulamayı indirdiniz e-posta ile kayıt oldunuz, çekiliş postundaki form sorularında da e-posta vardı sanırım, onunla aynı olması lazım. hepsi bu kadar.