Gezer27 Diyarbakır kadın doğum hastanesinden memnun kalan hamişler var mı acaba doğumu orda yapmayı düşünüyorum.
Gezer27 Meltemkskn biraz araştırma yapınca gördüm ki dediginiz gibi memnun kalan yok genesisteki kadın doğum doktorum beşire hanım o hastaneye gittiği için gitmek istedim maalesef bu şartlarda gidilmez.
Meltemkskn Gezer27 evet canım bide devlet olduğu için ebeler ilgilenmiyormuş bide üstüne kızıyorlarmış