Deniz07 Ebe hemşire veya bilgisi olanlara sormak istedim hamile kaldığımda 87 kiloydum şuan 15+1 im 82 kiloyum mide bulantım yok neden kilo kaybı yaşıyorum acaba
Nur-11 Deniz07 ilk başlarda oluyor bu maalesef bende bulantı kusma iştahsızlık hepsi vardı 11 kilo vermiştim şimdi 31+5 im hala da öyle aman aman bi iştahım yok verdiğim kilonun 4ünü geri alabildim sadece bebeğime beslenemez diye korkmayın her şekilde yiyemesen bile besleniyormuş onlar😊
Limonlusu Deniz07 bütün bir gebeliğin boyunca kilo bile vermiş olsan bebekler annenin depolarını kullanır yine kendilerine alırlar 😊 sen ondan korkma
Biyologhanim Bende 7 kilo vermiştim şuan 37 haftalığız 9 kilo aldım geri yani +2yle devam ediyorum. Bebeğimin kilosuda 3150 gr şimdilik. Merak etme her gebelik bir olmuyomuş bebiş beslenicek bişeyler illa ki buluyor :)