merve21_ Kızlar ben bebeği vajinalımda hissediyorum baya baskı yapıyor ve idrarım geliyor sürekli ve bu arada 28 haftalık hamileyim
AdelLiya20 merve21_ bende öle olmuştum 28 haftada doktora gittim bebeğim çok ağaşıda beni zorluyor dedim doktor nerden biliyon aşağıda ultrasonda gösterdi bak uzak dedi sana öle geliyor normaldir korkma
Fatmanur_yakup17 merve21_ canım bebeğin baş aşağı pozisyon aldığı için o hareket ettikçe vajinanda kaşıntı huylanma oluyor 😂 korkutmak istemem ama ilerledikçe ağrıların bile oluyor hareket edemiyorsun sanki orda birinin eli varmışta asılıyor gibi oluyor