Sedaaa87 Merhaba herkese , 2 gündür hastayım ve ateşim düşmüyor. Günde 2 tane parol içebilirsin dediği için doktorum onları aldım ama yok nafile. Bir de 38.haftadayım ki doğum olursa enerjik olayım istiyorum. Var mı öneriniz acaba ?
Deletedmom138 Sedaaa87 Ilık suyla duş almayı denediniz mi başka ilaçsız yöntem düşünemiyorum kuzum bide doktora gitmek
Emineyavuz_53 Sedaaa87 enfeksiyon olabilir yada bademciklerde iltahap .. bence onu bul alayı lazım ateş hamilelikte tehlikeli olabilir .. duş alın parol için yine de
Simgeeee Sedaaa87 cok gecmiş olsun salgını kaptıysan serumsuz gecmiyor canım ve bebek de etkileniyor mutlaka acile git.
Zb4 Sedaaa87 Çok geçmiş olsun , ateşin için ılık bir duş iyi gelebilir ekstra olarak çok kalın giyinme ve parol ilaç kullan . Büyük ihtimal üst solunum enfeksiyonu vardır diye düşünüyorum bendede oldu ama 38 haftalık değildim o zaman daha gebeliğimin 4ncü aylarıydı . Tekrardan geçmiş olsun 🌸
Sedaaa87 Deletedmom138 evet duş aldım ama o da pek işe yaramadı da. Sürekli eklem yerlerimi falan yıkıyorum zaten , bir an önce geçer inşallah. Hastanelerde hep salgın olduğu için gitmek istemedim açıkçası
Selen01 Bezi ıslatıp koltuk altına alına vs bölgelere koymak başka türlü çözüm yok gibi 🤷♀️ Tabi suyu ılıyınca sürekli değiştirerek
Deletedmom138 Sedaaa87 evet gitmeyin evde ılık soğuk bişeyler yaparak düşürebilirsiniz Rabb'im şifa versin 🥰
Simgeeee Sedaaa87 ateş, halsizlik, bütün vücutta agrı filan varsa muhtemelen bu salgındir iki gün direndim ama bebek hareketleri bile değişti yüksek ateşden oluyomus. Serum taktırdm bi kaç gün baska türlü gecmedi. Dikkat et canım doguma da az kalmıs.
ysmngry Soğuk suya sirke koyun. Havluyu batırıp sıkın alına, koltuk altına, bacak kol eklemlerine koyup sık sık tekrarlayın. Çok iyi alır ateşi allahın izniyle. Geçmiş olsun.
mutluuannee Sedaaa87 bende grip atlattim saglik ocagindaki ebe atesin cikarsa hemen acile git demisti sizde gidin bence dusmuyorsa