ESMOM Oyu günler güzel anneler ❤ Yeni öğrendim Allah nasip ederse bir kızım olacak 17+3 teyiz 5.ayda ayrıntılı ultrason çekileceğiz...Trabzonda bildiğiniz özel muayenehanesi olan kadın bir doktor var mı ??? Önerilerinizi bekliyorum:)