MeryemEnes1 Selamun Aleykum her kese bir sorum olacak adetden 10 gün geçtikden sonra adet olunca düşükmü yapmış oluyom🤔😫
Happyprincess MeryemEnes1 Ben adetim 2 gün gecikince kan verdim gün 48 li bi deger çıkmıştı. 1 hafta 10 gün sonra kanamam oldu ve değerim 8 e düşmüş. Kimyasal gebelik geçirmiştim. Ama sen test yaptın mı
Tugce1803 MeryemEnes1 Yani adetten önce pozitifse adet günü de adet olunursa Kimyasal dır. Adet vaktinden önce negatifse adet olursunuz zaten düşükle alakası yok
__birafitap__ MeryemEnes1 benim adetim 6 gün geçti kan verdim 4.8 çıktı normalde asla cikmaz hep 0.100 dü doktor kimyasal geçiriyorsun demişti 😭
MeryemEnes1 Happyprincess adetden 4 gun gece kan testı yaptım negatıvdı ama adetden 10 gun sonra adet oldum
Bus_ak18 Düşük falan değil canım. Sadece geç adet görmüşsün strese veya kullandığın ilaç varsa antibiyotik tarzı onlarda geciktiriyo..