Ronya Bana 12 haftada kız dendi bugün gittin 16 hafta erkek dendi kafam çok karışık kızlar sizce hangisi
Itsaboy Ronya bizce bilemeyiz . 😄😄 Bende de 12.haftada kız dedi. 13.haftada erkek dedi. 17 haftada erkek dedi. Ben gördüm pipiyi ... Sen de gördüysen net olarak erkektir.
TubaSari Ronya Degisebilir canim zaten 12 hafta da soylemesi ilginc geldi net 15 haftadan sonra belli olur yanilma paylari olabiliyor erken soyledikleri icin ben suan 15 haftaya yeni girdim 14+4 de gitmiştim soyleyemedi cinsiyetini
Efebilal Ronya 12.haftadaki çok sağlıklı olmuyo canım bana erkek dedi 22. Haftada kız olduğu netleşti yani 16. Haftadan sonrası net oluyor
Ronya Benim özeldeki doktorum kesin kız dedi ense kalınlığına VE kemik yapısına bakarak bugün devletteki de kesin erkek dedi ilk çocuğum bütün herşeyi kıza göre aldık kafam çok karıştı benim😔
Nurcancan İkili testte devlet hastanesindeki dr bana %90 erkek demişti. İster istemez erkek beklentisi oldu . 16. Haftada özeldeki kendi dr um da %100 kız dedi 😊 detaylıya girene kadar bir şey almadan bekliyoruz 😌 nolur nolmaz