SulenurK2858 Bkm2398 ben de yaptıracağım cumartesi günü Allah izin verirse normal doğum istiyorsan yaptırman gerekli bence açılmanı öğrenecekler çünkü
AtesveAnnesi Bkm2398 nasıl yapılıyorki 3.doğumum ama biri14 biri 13 yaşında kızlarım baya arası var böyle bişey yaşamadım onlarda
Ozlemhuslu Bkm2398 canım ben dün gece oldum hiç korkulcak bişey yok 2 parmağıyla müdahale etti acımadı ilişki gibi düşün en önemlisi kasmamak. Gerçekten ben çok korku duyuyodum 10 saniye bile sürmeden bitti. Anında da kalktım zaten çamaşırlarımı giydim.
Mrs_erkan Bkm2398 ben bugun yaptirdim 38+4de yapti doktorum. Hic acimiyor. Zaten normal dogum dusunuyorsaniz bakilmasi gerek. Kayganlastirici surup bakiyor belki de o yuzdn hissetmedim. 5-10san suruyor
Akbulut72 Peki muayne odasnda mı bakıyorlar yoksa çatala falan oturtuyorlar mı bnde cuma gnü muayne olacam
Nurdan14 Benim anlamadıgım herkese parmakla bakmışlar bana iki kez yapıldı elini komple soktu ve normal dogum istemiyorum bu yüzden
G-2428-g Nurdan14 el nasıl girdin yaa oraya dogum anında koca cocuk cıkıyo ama orası esniyo ya da kesi atıyorlar ben anlamadım koca elini soktunu fln normalde 2 parmakla bakılır
Dilan3eymenn Bkm2398 5 saniye sürüyor hiç acımıyor canm Dr zaten kibar davranıyor ve 36.haftada bakıyor lar
catlak_anne Selen01 normal doğum sırasında açıklığı ölçmek için artık 9-9.5 cm kere geldiğinde elini sokuyo komple. Ama çatı muayenesinde bende ilk defa duydum