Sweetblonde88 aysuncelk valla 8 buçuk gibi girdim 2 gibi kaldırdılar. Arkadasım 9 bucukta girdi 4 te kaldırdılar. 4-6 saat arası.
Happyprincess aysuncelk Uyuşman geçerse ve kendini iyi hissedersen hemencik kalkarsın. Benim arkadaşımın uyuşması 4 saat sonra geçti ve yarım saat sadece destekliydi ve kendi yürüdü
123- Bende genel anestezi oldum 3 4 saat içinde yürümeye başladım ilk yürüyüş biraz zorluyor ama ondan sonra bol bol yürüyüş yapmak gerekiyor
aysuncelk 123- Sorma sebebim şuydu canım doktorum ilk gebelikte sonda takmıyorum hiçbir hastama dedi acaba idralim sıkıntı yaratır mı Biyandan sevindim takmadığına
aysuncelk Sorma sebebim şuydu kızlar doktorum ilk gebelikte sonda takmıyorum hiçbir hastama dedi acaba idralim sıkıntı yaratır mı @Sweetblonde88
Sweetblonde88 aysuncelk valla ilk gebelikte de taktılar. Zaten o kadar saat sıkıntı yaşayabilirsiniz. Sonda basit bir ayrıntı sadece.