Melis27000 valla kuzum ben 30. haftamda hazırladım koydum ne olur ne olmaz diye şuan 31 haftamdayım ağırlaşıyorum artık 2 tane 5 li hastane çıkısı, kalın battaniye, iki zıbın 10 tane bebek bezi, temizleme pamuğu, ıslak mendil, ağız silme mendili, alt pantolon koydum 4 5 tane ne olur ne olmaz diye kendime ise 6 tane hasta bezi eşofman takımı etek Altan muane için normal doğum olursa diye sonra havlu koydum doğumdan sonra belden aşağımı yıkarım diye bi koyarsam iç çamaşırı ve çorap koyacam inşallah