Kızlar merhaba serklajlıyım çok şükür bu haftalara gelebildim gerçekten zor bir süreç geçirdim doktorum normal Doğum olacağını söyledi serklaj dikişlerim var ne zaman alınacağı hakkında bilgi vermedi kanama su gelişi sancı falan yok ancak bu gibi durum da dikişi alırım dedi bazen aşağı çok baskı yapıyor ve tel batmalarını hissediyorum bunu doktoruma da belirttim şunu merak ediyorum acaba serklaj dikişlerini kaçıncı hafta da alıp doğum başlatılıyor ?