Bu iki ilaçtan birini kullanan var mı? 35 haftalık ikiz hamileyim. Midem çok ağzıma geliyo ve gaviscon fayda etmiyor diye lansor yazmış doktorum ama bu ağır bi ilaç değil mi? Diğer adalat corono yu da kasılmam için verdi bebekleri tutalım birkaç hafta daha diye ama eczacı da bu kalp tansiyon ilacı dedi 🤷🏻♀️🤷🏻♀️