Sehzadee papatyaaaaa bence isim koymadan önce Araştır 😀 biz kocişle ya Nisa ya Nisa düşünüyoruz 😃hayırlısı
papatyaaaaa Sehzadee anlamadın heralde ben zaten araştırıyorum kızım doğdu benim 😊 Nisa ismi sen daha koymamışsın sen bol bol araştır 😘
Sehzadee papatyaaaaa sen demedinmi Meva ismini. Anlamını bilmiyormussunn .. Biz Cok güzel arastirdik kocisle. nisa kadin demek ve kuranda bir surenin adi 😉😉😉
Ozlemtncyk Meva kuranda geciyor cennetuül meva seklinde yani cennetin adi ama turkcedede siginilacak yer yurt olarak geciyor bence anlami cok guzel ama soy ismimizdekisa o yüzden. Tek basina meva koymak istemiyorum
Smile0 papatyaaaaa Benim gibi önceden düşünün kafa rahat şimdi 😀😀 Tek olarak kulağa çok hoş geliyor zaten çift isimde sevmiyorum şimdilik kararımız Meva yani değişmez inşallah. Kızımıza da seslendiğimiz günleri hayırlısıyla gösterir Rabbim inşallah 😊❤️