Merhaba 28 haftalık hamileyim şeker yüklemesi 156 çıktı doktorum bide 100 lük şekerine bakalım dedi saat de 1 aç karnına 3 defa kan vereceksin dedi ilk tüpü verdikten sonra istifra esip halsiz düştüm yaptıramadım, siZce gerek var mı Yada ne yapmalıyım? Bu 100 lük şeker yüklemesini yaptıramıyacam galiba 🙁(