Eminekckgny benim doktorum sancı odasına bayan yakınımın girebileceğini söyledi ama ben eşimle gitmiştim hastaneye zaten kimseyide istemedim o sırada o şekilde rahat edemem gerilirim diye ☺️Size tavsiyem akışına bırakın ve size denileni yapın hem daha rahat geçer doğumunuz ben çok korkuyordum sinirli insanlarla karşılaşırım diye ama bir tane bile çıkmadı karşıma
oda süsleyenler vardı süslemek isterseniz