bilaloguzunannesi Veravera 9 Haziran doğum Rabbim nasip etsin inşAllah yarın sabah ilk dozu vurdurcam 18 haftalık oluyoruz 😊 birazda iğneden korku var bakalım nasıl olacak
pyymamm Veravera yanetki yapma ihtimaline karsı ne yapabilirsiniz söylüyolar soğuk kolonya basın diyolar falan
Veravera Ben 21.haftamdayım henüz aramadılar bu haftalar da artık olmamız gerekiyor diye biliyorum olanlara sormak istedim ☺️
Beyzanur1995 Veravera hamile olduğumu öğrendiğim zaman hastane sağlık ocağına bildirmiş aradılar gittim sonra 20.haftan da gel dediler tetenoz aşısı ve kontrol için dediler bugün gittim canim
Gokceylmazz Veravera beni sağlik ocağı aradı ilk aşımı oldum ama 2. Doz için araya 7 hafta koydu sizce normal mi benim bildiğim 4 hafta sonra olmuyor mu
Ekcmn Gokceylmazz bende ilk dozu bugün vuruldum ikinci için 1 ay sonra gel dedi 7 hafta uzun geldi bana bence doktoruna sorman da fayda var
Ipeku 9+5im benide 21subata cagirdilar asi arti kontrol dediler ignedende korkan bi insanim bakalm nolucak 😅
Gokceylmazz Ekcmn banada uzun geldi haftaya muanemde soracağım mutlaka zaten bizim sağlık ocağındaki hemşireler çok ilgisiz ve bilgisiz benim onları bilgilendirdiğim konular oluyor sinir oluyorum
burcuisik12 Veravera 21 haftalıgım saglık ocagı bugun arayıp bu hafta icinde gelip olmanız gerekiyor dedi 😁